玄學世界
  ◎ 玄學推介
  ◎ 電視節目
  ◎ 報章雜誌
     • 刊物排列
     • 玄學排列
     • 名人排列
     • 文章排列
     • 日期排列
     • 類別排列
  ◎ 實戰報告
  ◎ 玄學教室

◆ 最新資訊:          能量葫蘆    開運符包    能量金牌    能量寶箱    書籍著作    
  報章雜誌 >> 玄眼尋機 >> 浩氣必勝 關愛基層 特刊2015年 >> 心道法師讚賞區仲德捐百萬靈鷲山 返回>>  
 
 

月刊名稱:玄眼尋機
刊登日期:2015年11月27日
文章主題:心道法師讚賞區仲德捐百萬靈鷲山

 

官司得勝 圓滿解決 區仲德博士捐獻港幣一百萬作善舉

大家好!

       2012年,我有一宗錢債官司,追討一名客人拖欠約100萬元風水服務費,喺今次事件,我算喺一個最幸運嘅風水師,公司能夠嬴到官司,同埋收到88萬2千元。

      我近期一直在諗,今時今日的香港,點解越來越戾氣重而和諧變少,係因為糾爭越來越多,守信用守法的人越來越少。我好感動明哥關愛基層的精神,付出自己能力不問收穫去幫人,作為一個玄學家,本應就要用愛心、真心、誠心同埋誠實嘅態度替客人消災解厄,其實同明哥的精神都係不謀而合。

      所謂:十方來,十方去;我決定資助明哥派飯盒之餘,亦捐出港幣100萬,俾靈鷲山呢個佛學會去重修佛寺,做D功德。希望能夠借助呢個佛寺嘅慈悲,去幫助一D需要幫助嘅人,嚟發揚「善有善報」嘅精神。

      喺呢度我再講一聲,喺未來日子裡面,我仍然會用愛心、真心、誠心同埋誠實嘅態度,去幫助我嘅客人,嚟報答各方,對我廿多年來嘅支持同埋愛戴,多謝大家,多謝明哥同班義工!
 
                                         區仲德博士 心聲   二零一五年初冬


Copyright©2008-2024 區仲德博士風水命理網站
您是第 148602 位訪客