玄學世界
  ◎ 玄學推介
  ◎ 電視節目
  ◎ 報章雜誌
     • 刊物排列
     • 玄學排列
     • 名人排列
     • 文章排列
     • 日期排列
     • 類別排列
  ◎ 實戰報告
  ◎ 玄學教室

◆ 最新資訊:          能量葫蘆    開運符包    能量金牌    能量寶箱    書籍著作    
  報章雜誌 >> 玄眼尋機 >> 玄眼尋機:2013年月刊9月份 >> 玄眼尋機 副刊 (P.9及P.10) 返回>>  
 
 

月刊名稱:玄眼尋機
刊登日期:2013年9月30日
文章主題:玄眼尋機 副刊 (P.9及P.10)

 
副刊 (P.9及P.10)

壞情人真面目



  情人應品宣傳浪接浪,害得仍然掛單的姊妹酸溜溜,恨不得找個情人慰藉一下。有情人的當然會跟情人浪漫溫馨一番,不過作出重大決定之前,不妨參考以下圖表,再跟情人對照一下,如果有以下一例,最好三思,免得後悔莫及。


好男人
特徵:唇角向上 + 耳珠垂有肉且肉色紅潤 + 眉眼之間闊 + 鼻圓 + 眼圓

  凡是臉形輪廓三尖八角的男人都很難是好男人,反之臉圓眼圓有雙下巴等看去圓潤顯和氣的,這個男人衰極有限,有以上幾項特徵的,就是重感情兼長情的好男人人辦。唇角向上為人樂觀之餘亦有情義。眼圓鼻圓再加眉眼之間閣,個人比較和氣及純品,冇乜歪念,唔會搵人著數,信得過。如果你情人係咁樣,恭喜你,唔驚俾佢呃兼一定對你好。


趙完唱
特徵:嘴唇太薄 + 三角眼 + 嘴歪 / 牙疏

  揀情人最忌冇品,想享溫柔時冧語盡出,得手後鬆人已經夠衰,仲要周圍唱的就應攞去閹。凡是嘴唇太薄及眼形呈三角的人均無情自私,只著眼自己利益,再加上牙齒疏或嘴歪講嘢會好叻,樹上的雀仔都會被氹下來,但為人輕浮,唔單止守唔到秘密,仲講過唔算數,乜嘢山盟海誓,當係唱歌仔。跟這種玩認真,就好似將個心掉落屎坑,嘥晒兼臭晒!


急色鬼
特徵:眼睛不大但眼線深 + 口濕濕 + 下巴尖兼有坑 + 唇冇縱紋

  口部代表需求,眼睛代表思考,眼線深的人思考力較弱,加上口濕濕口水沾唇,即需求大到根本趕不及思考後果,開心咗先算。遇埋下巴尖兼有坑。唇冇縱紋及唇形輪廓唔清楚等色心重特徵,這個男人唔飛擒大咬就怪,最弊係這種色中餓鬼自控能力較差,若見到比你更索的,或有人自動投懷,他必會來者不拒,趙完先算,完全冇責任心可言,就算攬住你,個心都可以諗第二個。


暴力狂
特徵:三白眼 + 眼凸 + 顴骨高 + 眉過濃

  係女人都鍾意男人溫柔體貼,呵護備至,就算偶然發吓少爺脾氣,都唔係咁大罪。最憎男人對女人呼呼喝喝,呢啲叫man,叫威嚴?戇居!我話冇品就真。如果再打埋女人,就算幾愛你都係假嘅,男人有三白眼兼眼凸,加顴骨高及眉毛過濃,都是暴力狂,三句唔埋呼喝怒啤再郁埋手都唔出奇,除非你好愛佢又學過夜粥,咁咪當耍花槍囉。否則有個男人咁對你,你都死心塌地嘅話,咁呢啲就叫犯賤,冇人可憐。


軟飯王
特徵:眉尾有十字紋 + 左右鼻孔冇肉 + 臉大鼻細 + 腰太幼

  有以上任何一項特徵的人都聚唔到財的,咁多項加埋,唔慌有錢剩。愛亂使錢,唔諗後果,屬於生無隔日之糧的相格,佢未必唔肯在你身上使錢,但使完可能掉轉頭問您攞番凸,甚至會為錢講大話呃你,搵你著數,最終由你養番佢,男人尊嚴,No way!有錢使就得!


無情漢
特徵:鷹鼻 + 唇薄 + 下巴尖細 + 耳仔尖冇肉
  呢分鐘愛你愛到死,一旦有新目標,或感情不再,不單冇friend做,反轉豬肚就是這種人。話之你一哭二鬧三上吊,他都不會心軟,因為有以上特徵的人感情較淡薄,自私自利,樣樣事只諗自己先,對人冇乜人情味。你對佢好,會講句多謝,想佢以同等或加倍愛意相待,簡直妄想,當然他不會害你,不過典型無情漢就是他。

Copyright©2008-2024 區仲德博士風水命理網站
您是第 129067 位訪客